Πώς να προωθήσετε τα βιβλία σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας

Πώς να προωθήσετε τα βιβλία σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας

Διαβάστηκε: 69

Όταν ένας συγγραφέας καταφέρνει να εκδώσει το βιβλίο του σε έναν εκδοτικό οίκο, θεωρεί ότι η δική του δουλειά έχει τελειώσει κι ότι πλέον έγκειται στον εκδοτικό οίκο να προωθήσει το βιβλίο του. Οι περισσότεροι εκδοτικοί οίκοι, βέβαια, δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με την προώθηση των βιβλίων κι έτσι, ο αριθμός των πωλήσεων συχνά απογοητεύει τους συγγραφείς.

Η αλήθεια, όμως, είναι ότι επειδή εκδόθηκε ένα βιβλίο, ο συγγραφέας δεν πρέπει να επαναπαυθεί, αλλά χρειάζεται να εντείνει τις προσπάθειές του για να καταστήσει το βιβλίο του γνωστό στο ευρύ αναγνωστικό κοινό.

Τι μπορεί, λοιπόν, να κάνει ο συγγραφέας ώστε να εκτοξευτούν οι πωλήσεις του βιβλίου του; Το πιο σημαντικό από όλα, φυσικά, είναι το αναγνωστικό κοινό να γνωρίζει την ύπαρξη του βιβλίου και να εξοικειωθεί με τον συγγραφέα του. Ένας καλός τρόπος για να το πετύχει αυτό ένας συγγραφέας είναι να δημιουργήσει μια προσωπική ιστοσελίδα, όπου θα υπάρχουν συγκεντρωτικά όλα τα βιβλία που έχει εκδώσει, καθώς κι ένα βιογραφικό του. Εξίσου σημαντικό είναι ο συγγραφέας μέσω της ιστοσελίδας του να ενημερώνει τους αναγνώστες σχετικά με βιβλιοπαρουσιάσεις που οργανώνει, καθώς και να συμπεριλαμβάνει στο σάιτ του τυχόν συνεντεύξεις που έχει δώσει.

Μια προσωπική ιστοσελίδα, βέβαια, για να μπορεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον των χρηστών του διαδικτύου, θα πρέπει να ανανεώνεται τακτικά με νέες αναρτήσεις και δημοσιεύματα. Μια ανενεργή ιστοσελίδα όπου πραγματοποιείται σπάνια κάποια νέα ανάρτηση δεν είναι δυνατόν να τραβήξει την προσοχή των χρηστών του διαδικτύου.

Κάτι άλλο που μπορεί να κάνει ένας συγγραφέας είναι να οργανώνει βιβλιοπαρουσιάσεις και διάφορες άλλες εκδηλώσεις με στόχο να εξοικειωθεί το αναγνωστικό κοινό τόσο με τον ίδιο όσο και με τα βιβλία του. Αυτό το στόχο ο συγγραφέας μπορεί να τον πετύχει και διοργανώνοντας διαγωνισμό με δώρο κάποιο από τα βιβλία του στην προσωπική ιστοσελίδα του. Έτσι, οι αναγνώστες μαθαίνουν το βιβλίο, αλλά γνωρίζουν και τον συγγραφέα μέσα από το σάιτ του.

Ο ίδιος ο συγγραφέας είναι σημαντικό να κινητοποιηθεί ώστε να κανονίσει συνεντεύξεις με διάφορα περιοδικά, ιστοσελίδες ή ακόμη και ραδιοφωνικές εκπομπές. Μια άλλη σημαντική πηγή θετικής διαφήμισης για ένα βιβλίο είναι οι κριτικές που γράφονται για αυτό. Ο συγγραφέας είναι καλό να ζητήσει από δημοσιογράφους να γράψουν λίγα λόγια για το βιβλίο ώστε το ευρύ αναγνωστικό κοινό να μπορεί να διαβάσει τις κριτικές που έχουν γραφτεί για αυτό και να του προκληθεί η επιθυμία να αγοράσει και να γνωρίσει το βιβλίο.

Και φυσικά, μην ξεχνάμε το ρόλο που διαδραματίζουν τα κοινωνικά δίκτυα στην προώθηση ενός βιβλίου!

Αυτοί είναι μόνο λίγοι από τους τρόπους με τους οποίους ο ίδιος ο συγγραφέας μπορεί να προωθήσει το έργο του και να αυξήσει τις πωλήσεις των βιβλίων του.

Ετικέτες: έκδοση βιβλίου, αυτοέκδοση, συγγραφέας, βιβλίο, μάρκετινγκ, προώθηση βιβλίου, μάρκετινγκ βιβλίου, βιβλιοπαρουσίαση, συνεντεύξεις, εκδηλώσεις,

Προϊόντα που σχετίζονται με αυτήν την ανάρτηση